3. Eğitim Festivali

3 Kasım 2009 tarihinde İSOV Sakıp Sabancı Konferans Salonunda İ.K Sektörünün önde gelenleri ile bir araya geldik. United Eğitim ve Danışmanlık olarak Eğitim Danışmanlarımız eşliğinde sektöre yönelik çözümlerimizi ve ön görülerimizi paylaştığımız bu organizasyonumuzda hedefe giden yolda İnsan Kaynağının öneminin farkında olan kurum ve kuruluşların temsilcilerini aramızda görmek bizleri çok mutlu etti.
http://events.linkedin.com/3-Egitim-Festivali/pub/127070

1 Ekim 2009 Perşembe

3. Eğitim Festivali Konu ve Konuşmacılarımız

Blogumuz üzerinden 3 Kasım 2009 tarihinde İSOV Sakıp Sabancı
Konferans salonunda düzenlediğimiz 3.Eğitim Festivalimizde yer alan konu ve konuşmacılarımız ile ilgili detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz. İlerleyen dönemde gerçekleştireceğimiz yeni organizasyonlarımızda görüşmek dileğiyle.

Saygılarımızla,

United Eğitim ve Danışmanlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder