3. Eğitim Festivali

3 Kasım 2009 tarihinde İSOV Sakıp Sabancı Konferans Salonunda İ.K Sektörünün önde gelenleri ile bir araya geldik. United Eğitim ve Danışmanlık olarak Eğitim Danışmanlarımız eşliğinde sektöre yönelik çözümlerimizi ve ön görülerimizi paylaştığımız bu organizasyonumuzda hedefe giden yolda İnsan Kaynağının öneminin farkında olan kurum ve kuruluşların temsilcilerini aramızda görmek bizleri çok mutlu etti.
http://events.linkedin.com/3-Egitim-Festivali/pub/127070

1 Ekim 2009 Perşembe

Yüce Uyanık

04.04.1963 tarihinde dogdu. Galatasaray Lisesi ve Bogaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümünü bitirdi.

Meslek kariyerine Iktisat Bankası’nda Management Trainee olarak basladı. Iktisat Bankası Factoring Grubu, FactoFinans Alacak Alımı A.S., Fiba Factoring Hizmetleri A.S., Euro Factoring Alacak Alımı A.S.,Yasar Factoring Hizmetleri A.S./Yasar Finansal Kiralama A.S. Firmalarında son 8 yılı Genel Müdür ünvanıyla üst düzey yönetici olarak görev aldı. Dıs Ticaret Islemleri ve Finansmanı, Uluslararası Faktoring konularında yayınlanmıs iki kitabı bulunmaktadır.

2000 yılından bu yana Bogaziçi Üniversitesi Uluslararası Ticaret Bölümü Ögretim Görevlisi (P.T.) Uluslararası Faktörler Zinciri F.C.I’da Hukuk komitesi danısmanı olarak ayrıca 2009 yılı itibarı ile de T.C. Işık Üniversitesinde part time Öğretim Görevlisi olarak görev yapmaktadır.

2003 yılından bu yana United Özel Satıs Egitimleri ve Danısmanlık A.S.’de Egitim ve Performans Gelistirme Danısmanı olarak görev yapmaktadır.

KONU: ATAK SATIŞ BECERİLERİ+KLİNİKLER

İÇERİK: “Hizmetinizin başkaları için taşıdığı değer kadar ödüllendirilirsiniz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder