3. Eğitim Festivali

3 Kasım 2009 tarihinde İSOV Sakıp Sabancı Konferans Salonunda İ.K Sektörünün önde gelenleri ile bir araya geldik. United Eğitim ve Danışmanlık olarak Eğitim Danışmanlarımız eşliğinde sektöre yönelik çözümlerimizi ve ön görülerimizi paylaştığımız bu organizasyonumuzda hedefe giden yolda İnsan Kaynağının öneminin farkında olan kurum ve kuruluşların temsilcilerini aramızda görmek bizleri çok mutlu etti.
http://events.linkedin.com/3-Egitim-Festivali/pub/127070

1 Ekim 2009 Perşembe

Didem A. Bayer

02.06.1969 tarihinde dogdu. Orta ögretimini bir yılı Taft High School, Oregon, USA’ de olmak üzere Samsun Anadolu Lisesi’nde tamamladı. Lisans egitimini Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası Iliskiler Bölümü’nde tamamladı.

Kariyerine Facto Finans A.S.’de Genel Müdürlük bünyesindeki pazarlama departmanında basladı. Ilerleyen dönemde Penyelüx Teksil A.S., Interbank, Oyakbank, Bayındırbank A.S. ve Ziraat Yatırım A.S. kurumlarından ihracat pazarlama müdürlügünden bireysel ve kurumsal pazarlama müdürlügüne kadar birçok kademede görev aldı.

2007 yılından bu yana United Özel Satıs Egitimleri ve Danısmanlık A.S.’de Egitim ve Performans Gelistirme Danısmanı olarak görev yapmaktadır. United Egitim ve Danısmanlık bünyesinde çok kapsamlı projelerde görev almıstır.

KONU: PROFESYONELLİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder