3. Eğitim Festivali

3 Kasım 2009 tarihinde İSOV Sakıp Sabancı Konferans Salonunda İ.K Sektörünün önde gelenleri ile bir araya geldik. United Eğitim ve Danışmanlık olarak Eğitim Danışmanlarımız eşliğinde sektöre yönelik çözümlerimizi ve ön görülerimizi paylaştığımız bu organizasyonumuzda hedefe giden yolda İnsan Kaynağının öneminin farkında olan kurum ve kuruluşların temsilcilerini aramızda görmek bizleri çok mutlu etti.
http://events.linkedin.com/3-Egitim-Festivali/pub/127070

1 Ekim 2009 Perşembe

V. Engin Emre

15.01.1958 tarihinde Ankara’da dogdu. Orta Dogu Teknik Üniversitesi Metalürji Mühendisligi Bölümünü tamamladıktan sonra Istanbul Üniversitesi Isletme Iktisadı Enstitüsünü bitirdi.

Profesyonel is hayatına Çukurova Ithalat ve Ihracat A.S. de Satıs Sorumlusu (Caterpillar ) olarak basladı. Daha sonra sırasıyla Teknika Dıs Ticaret, Degere Dıs Ticaret, Sode Group Dıs Ticaret ve Vona Dıs Ticaret Firmalarında üst düzey yönetici olarak görev aldı.

1995 yılından bu yana kurucusu oldugu United Özel Satıs Egitimleri ve Danısmanlık A.S.’de yönetim kurulu baskanlıgı görevini basarılı bir sekilde devam ettirmektedir. Bugüne kadar 400’den fazla kurumun satıcılarına, satıs yöneticilerine ve çalısanlarına potansiyellerini performansa döndürme konusunda ilham vermistir.

KONU: ROAD TO VICTORY (ZAFER YOLU)

İÇERİK: “Daha büyük başarılar için ispatlanmış askeri strateji prensiplerini iş ve özel hayata uyarlamak”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder